Aplikacja ułatwia właścicielom zgłoszenie awarii, bądź jakiejkolwiek nieprawidłowości, która wystąpi na częściach wspólnych nieruchomości. W czasach, gdy telefon komórkowy jest w kieszeni prawie każdego, nie ma prostszego sposobu na komunikację z personelem zarządzającym nieruchomość.
Z QRmaint właściciele lokali mogą:
– Łatwo i szybko zgłosić problem techniczny.
– Być na bieżąco z etapami rozwiązania problemu/usterki od zgłoszenia przez realizację, aż po naprawę.
– Otrzymywać powiadomienia email o przebiegu rozwiązania problemu.
– Mieć łatwy dostęp do informacji o zgłoszonych i realizowanych naprawach, przeglądach części wspónych itp.
Jak zgłosić problem techniczny?
Możesz zrobić to na kilka sposobów.
PIERWSZY SPOSÓB
pobrać aplikację QRmaint na telefon
DRUGI SPOSÓB
zeskanować kod QR umieszczony w newralgicznych miejscach na nieruchomości
TRZECI SPOSÓB
wysłać maila z opisem problemu na adres: zgloszenia@prospecthome.pl
CZWARTY SPOSÓB
zadzwonić do zarządcy pod numer telefonu +48 577 720 100
PIĄTY SPOSÓB
wypełnić zgłoszenie przechodząc do panelu poniżej
Zeskanuj kod QR, który znajdziesz na części wspólnej nieruchomości
(klatka schodowa, drzwi wejściowe do budynku, wejście do hali garażowej, wiaty śmietnikowa itd.).
Po zeskanowaniu kodu, aplikacja QRmaint otworzy się automatycznie i uzupełni lokalizację problemu.
Wybierz rodzaj czego dotyczy zgłoszenie, dodaj zdjęcie i opis, a następnie prześlij zgłoszenie do zarządcy budynku.
Śledź status swojego zgłoszenia w aplikacji.